Suprema Libra X (8)

Producent: Suprema
Format: 4:3, 16:10, 16:9
Szerokość: 122-203 cm.
Cena od: 1168 zł
Ekran standardowo jest wyposażony w czarne obramowanie lub obramowanie i top

Suprema Orion (11)

Producent: Suprema
Format: 4:3, 16:10, 16:9
Szerokość: 243 - 664
Cena od: 5277 zł
Ekran standardowo jest wyposażony w czarne obramowanie lub obramowanie i top

Ekran przenośny – najpopularniejszy sprzęt do prezentacji multimedialnych.

Wszyscy z branży systemów multimedialnych bardzo byśmy chcieli, aby przyzwoite, stałe zestawy projekcyjne były instalowane wszędzie tam, gdzie tylko są potrzebne. Zanim jednak zapanuje powszechna szczęśliwość i nasycenie, musimy reagować na prozaiczne potrzeby rynku. Czyli umożliwić projekcję w każdym wnętrzu, po maksymalnie krótkim i nieskomplikowanym przygotowaniu. Służą do tego ekrany przenośne. W połączeniu z projektorem multimedialnym są one podstawowym wyposażeniem przedstawiciela handlowego lub innych osób prowadzących prezentacje na wyjazdach.

Funkcjonalny przenośny ekran projekcyjny musi być przede wszystkim kompaktowo zbudowany i łatwy w obsłudze. Obudowa najczęściej jest zintegrowana z trójnożną podstawą, choć bywają i takie (tzw. pull-up), w których kaseta stanowi jednocześnie podstawę ekranu. Jego format możemy dostosowywać do prezentacji dzięki pionowej regulacji całości.
Ekrany te mogą mieć w standardzie czarne obramowanie i czarny dolny pas, a ich kaseta – uchwyt, ułatwiający przenoszenie złożonego sprzętu.

Niezawodność najważniejsza cecha przenośnych ekranów projekcyjnych.

Przenośne ekrany projekcyjne muszą oczywiście spełniać nieco inne wymagania niż te instalowane na stałe. Przede wszystkim powinny być stuprocentowo niezawodne! Bo co z tego, że przygotujemy Bóg wie jak efektowną i przekonującą prezentację, skoro u klienta nie damy rady odpalić sprzętu do jej zademonstrowania… Bardzo ważna jest również trwałość tkaniny projekcyjnej, która musi wytrzymać tysiące roz- i zwijań. No i ostatnia istotna kwestia: jasny i czytelny obraz, nawet kosztem gorszego kontrastu czy nasycenia barwami – nasza biznesowa prezentacja lub materiał edukacyjny muszą być wyraźnie widoczne nawet w jaskrawym oświetleniu.